نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان RAP_GAME و آدرس persiansoldire.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دانلود بازی عصر امپراطوری Age Of Empires 2 and The Conquerors Expansion – کم حجم شده

 

age of empires 2 دانلود بازی عصر امپراطوری Age Of Empires 2 and The Conquerors Expansion   کم حجم شده

Age Of Empires 2 and The Conquerors Expansion از سری بازی های عصر امپراطوری است و بدون شک کسانی که به بازی هایی استراتژیک علاقه مندند حداقل نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اند. بازی عصر امپراطوری ( نسخه ی دوم ) یک بازی استراتژیک کاملا واقعی از قرون وسطی می باشد. این بازی از 13 نژاد تشکیل شده و از جمله ی آن ها می توان به توتن ها , چینی ها , ژاپنی ها و… اشاره کرد. اولین نسخه ی این بازی در سال 2001 به بازار عرضه شد، و به دلیل موفقیت بسیارش , مایکروسافت دومین نسخه از این بازی را تولید کرد.

داستان کلی این بازی بر اساس جنگ , خون ریزی و کشور گشایی بنا شده که در آن به فاتحان و تازه کاران به جنگ , رهبران افسانه ای ، فن آوری و مبارزات اهمیت خاصی قائل شده اند. لازم به ذکر است که این بازی توسط کارشناسان استراتژیک شرکت مایکروسافت ثبت شده است. هم اکنون می توانید این بازی بسیار مهیج و استراتژیک را از سایت ” بازی های رایگان ” با حجم بسیار پایین دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 182.61 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 18:59 ] [ بردیا ]

 

بازی قدیمی و کم حجم عصر امپراطوری Age of Empires The Rise of Rome

 

Age of Empires Rome بازی قدیمی و کم حجم عصر امپراطوری Age of Empires The Rise of Rome

Age of Empires عنوان یکی از شاهکار های Microsoft بوده که اولین نسخه از آن ( The Rise of Rome ) در سال 1998 میلادی پا به عرصه بازی های کامپیوتری و استراتژیک گذاشت و تا کنون نیز ساخت نسخه های جدید تر و پیشرفته تر از آن ادامه دارد. این بازی با وجود این که قدمت بسیار بالا و گیم پلی غیر پیشرفته دارد ولی خاطرات شیرین بسیاری از اقراد را زنده می کند.

Age of Empires The Rise of Rome سبکی شبیه به اولین نسخه از جنگ های صلیبی داشته ولی داستان و جریان بازی مربوط به جنگ های برهه ی دیگری از تاریخ می شود. در این بازی به جریانات و جنگ های مربوط به امپراطوری روم پرداخته شده و حادثه های تاریخی واقعی در آن رقم می خورد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 33.21 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 18:55 ] [ بردیا ]

persiansoldire.LoxBlog.Comخیلی زیباست حتما دانلود کنید

 

فقط گوش کنید فوق العادست

 

 

دانلود

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 12:24 ] [ بردیا ]

 

بازی بسیار مشهور و پر آوازه Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC

 

angry birds star wars 1.1.0 بازی بسیار مشهور و پر آوازه Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC

Star Wars پدیده ای جدید از سری بازی های فوق العاده محبوب و مشهور Angry Birds بوده که پس از ساخت و انتشار اولین نسخه از آن , طرفداران بسیار زیبادی پیدا کرده و در اقصی نقاط جهان کاربران پر تعدادی را مجذوب خود کرد. پس از گذشت مدتی کوتاه از عرضه نسخه اول , هم اکنون نسخه دوم آن ( 1.1.0 ) طراحی شده که در آن مراحل جدید و متنوع تری به بازی افزوده شده و مشکلات و باگ هایی که در ورژن قبل وجود داشته اند رفع شده است. هم اکنون می توانید نسخه کامپیوتری Angry Birds Star Wars را به صورت رایگان و همراه با پچ برای بازکردن تمامی مراحل , از سایت بازی های رایگان دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 63.67 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه 1 :

برای کرک کردن بازی ابتدا محتوی پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کرده و فایلی که کپی شده را در همان مسیر اجر اکنید ( برای ویندوز 7 روی آیکون بازی راست کلیک کرده و Run As Administrator را بزنید ). سپس آیکون بازی را از محل نصب در پنجره جدید باز شده ( Patch ) انتخاب کرده و گزینه OK را بزنید تا بازی کرک شود. داخل بازی هر پسوردی که وارد کنید قابل قبول خواهد بود. توجه داشته باشید که هنگام پچ نباید بازی در حال اجرا باشد.

هم چنین در صورت مواجه شدن با ارور OpenGL میبایست کارت گرافیک خود را آپدیت کنید.

توجه 2 :

موقع پچ بازی اینترنت خود را فعال نگه دارید.

 

[ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:10 ] [ بردیا ]

 

Angry Birds Seasons 3.1.1

 

Angry Birds Seasons 3.1.1 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین فصول Angry Birds Seasons 3.1.1

Seasons سری نسبتا جذابی از مجموعه خارق العاده Angry Birds بوده که در هر یک از مناسبت ها مانند روز هالوین , جشن گیلاس و جدیدا که عید بزرگ کریسمس و زمستان پر برف در پیش است , نسخه ای به این سری افزوده می شود. همان طور که گفته شد نسخه جدید این بازی ( 3.1.1 ) حال و هوای زمستانی و برفی داشته و هر یک از کاراکتر های بازی ظاهری جدید پیدا کرده و محیط بازی نیز به مناسبت این روز ها تغییر یافته است. هم اکنون می توانید Angry Birds Seasons 3.1.1 را به صورت کاملا رایگان و همراه با کرک برای باز کردن مراحل بازی , دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 68.13 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه 1 :

برای کرک کردن بازی ابتدا محتوی پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کرده و فایلی که کپی شده را در همان مسیر اجر اکنید ( برای ویندوز 7 روی آیکون بازی راست کلیک کرده و Run As Administrator را بزنید ). سپس آیکون بازی را از محل نصب در پنجره جدید باز شده ( Patch ) انتخاب کرده و گزینه OK را بزنید تا بازی کرک شود. داخل بازی هر کدی مانند THET-ALEV-LEFR-USWO وارد کنید قابل قبول خواهد بود. توجه داشته باشید که هنگام پچ نباید بازی در حال اجرا باشد.

هم چنین در صورت مواجه شدن با ارور OpenGL میبایست کارت گرافیک خود را آپدیت کنید.

توجه 2 :

موقع پچ بازی اینترنت خود را فعال نگه دارید.

 

[ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:7 ] [ بردیا ]

 

اولین نسخه از بازی محبوب درایور پلی استیشن Driver 1 برای PC

 

Driver 1 اولین نسخه از بازی محبوب درایور پلی استیشن Driver 1 برای PC

بدون شک بسیاری از شما کاربران عزیز با نام بازی فوق العاده جذاب و قدیمی Driver آشنایی دارند.  این بازی از سال 1999 میلادی تا سال پیش فعالیت های بسیاری داشته و مورد علاقه بسیاری از بازی خوران قدیمی و جدید می باشد. در این پست از سایت اولین نسخه از Driver را که برای Play Station 1 ساخته شد را به صورت شبیه سازی شده برای کامپیوتر به اشتراک گذاشته ایم.

Driver 1 هر چند گرافیک زیاد و پیشرفته ای نداشته ولی از گیم پلی و جذابیتی بسیار زیاد بهره مند بوده و برای افزادی که سال ها پیش آن را تجربه کرده اند خاطرات شیرین به همراه دارد.  این بازی علاوه بر قسمت هایی که مربوط به رانندگی میشود , قسمت های اکشن و پرهیجان نیز داشته که جذابیت آن را دوچندان می کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 53.21 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:5 ] [ بردیا ]

 

بازی فکری و فوق العاده جذاب سرزمین نادا Nada’s Island

 

nadas island بازی فکری و فوق العاده جذاب سرزمین نادا Nadas Island

Nada’s Island عنوان بازی بسیار خلاقانه فوق العاده جذاب با سبکی فکری و کم حجم بوده که از جنبه ی سرگرمی بسیار بالایی بهره مند است. Nada نام پاندایی است که برای جذیره ای که قبلا سرسبز و آباد بوده و هم اکنون خشک و بی آب و علف است , تلاش می کند تا شادی , سر سبزی و حیواناتی که به ناچار آن جذیره را ترک کرده اند را به سرزمینشان باز گرداند.

در جریان بازی میبایست به او کمک کنید تا با استفاده از قلمی که دارد راه های آبی سرزمین رویایی را طراحی کند و به تمامی مکان های آن جذیره آب برساند. هم چنین باید توجه داشته باشید که مدت زمان انتقال آب نباید بیشتر از چند ثانیه باشد و راه انتقال نیز میبایست کوتاه در نظر گرفته شود تا آب تبخیر نشده و بدون هیچ کم و کاستی به مقصد برسد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 16.56 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:3 ] [ بردیا ]

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

[ 1 فروردين 1386برچسب:, ] [ 1:0 ] [ بردیا ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By dj4get.blogfa.com :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید رپ دانلود کنید شارژ شید :دی
موضوعات وب
آرشيو مطالب
لوگوي سازنده ي
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 5206
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


Alternative content