نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان RAP_GAME و آدرس persiansoldire.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی خشونت آمیز و سرگرم کننده Cute Things Dying Violently



Cute Things Dying Violently بازی خشونت آمیز و سرگرم کننده Cute Things Dying Violently

Cute Things Dying Violently عنوان یک بازی بسیار جذاب و مهیج بوده که در آن میبایست به موجودات کوچک و به نوعی بیچاره کمک کنید تا از دست دشمنان تشنه به خون و خشمگین نجات یابند. در هر یک از مراحل بازی با نجات دادن هر موجود یک امتیاز کسب می کنید و به وسیله امتیاز های به دست آمده می توانید آیتم های مختلفی را خریداری نمایید. Cute Things Dying Violently دارای 6 سطح مختلف و متنوع بوده که هر یک از آن های ویژگی های خاص خود را دارد. هم چنین با قابلیت نسبتا جالب built-in level editor قادرید مراحلی را برای خود ساخته و در آن ها به بازی بپردازید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 84.80 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

[ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:43 ] [ بردیا ]

بازی کم حجم و سرگرم کننده پاندای سامورایی Samurai Panda



samurai panda بازی کم حجم و سرگرم کننده پاندای سامورایی Samurai Panda

Samurai Panda یا همان پاندای سامورایی یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده با گرافیک و حجمی مناسب بوده و با مراحل متنوع و مختلفی که دارد به نوعی اعتیاد آور محسوب می شود. در این بازی میبایست به پاندای زرنگ و بامزه کمک کنید تا سوشی هایی که در هوا به پرواز در آمده اند را گرفته و نوش جان کند ! در بین این مراحل تله ها و دام هایی وجود دارند که نباید با آن ها برخورد کنید. هم چنین باید موانعی از جمله نیشکر هایی را که در سر راهتان وجود دارند را پشت سر گذاشته و به خوراکی مورد علاقه پاندای بازی برسید. امید است با دریافت بازی Samurai Panda نهایت لذت را از آن ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 13.26 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

[ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:2 ] [ بردیا ]

 

نسخه جدید بازی شگفت انگیز خوک های بد Bad Piggies 1.1.0 برای PC

 

bad piggies 1.1.0 نسخه جدید بازی شگفت انگیز خوک های بد Bad Piggies 1.1.0 برای PC

همان طور که می دانید Bad Piggies یا همان خوک های بد عنوان شاهکار جدید شرکت معروف ROVIO بوده که در آن به خوک ها کمک می کنید تا نقشه های خود را عملی سازند. در ابتدای بازی چندین وسیله از جمله چرخ , بمب و… در اختیارتان قرار میگیرد تا به وسیله آن ها خوک هارا به مکان مورد نظر انتقال دهید. هم چنین سرعت عمل و زمان انتقال در عملکرد بازی بسیار موثر است. Bad Piggies فوق العاده اعتیاد آور بوده و با گرافیک مناسبی که دارد بسیار سرگرمتان می کند. امید است با دریافت نسخه جدید این بازی ( 1.1.0 ) نهایت لذت را از آن ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 33.13 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود کرک بازی به صورت جداگانه با لینک مستقیم

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه 1 :

برای کرک بازی ابتدا فایل Assembly-CSharp.dll را از حالت فشرده خارج کرده و سپس داخل پوشه نصب بازی , مسیر زیر کپی نمایید ( Bad Piggies همان محل نصب بازی است )

Bad Piggies > BadPiggies_Data > Managed > Assembly-CSharp.dll

توجه 2 :

هم چنین برای اجرای این بازی در ویندوز XP SP 2 می توانید عملیات زیر را انجام دهید :

1- از منوی Start گزینه Run را گزینش کرده و سپس در پنجره ی کوچک باز شده کلمه Regedit را تایپ کنید و گزینه Ok را بزنید.

2- و در پنجره ی جدید ی باز شده به مسیر روبرو مراجعه کنید : HKEY_LOCAL_MACHINE > SYSTEM > CURRENTCONTROLSET > CONTROL > WINDOWS

3- حال در صفحه باز شده بروی گزینه CSDVERSION دو بار کلیک کرده تا صفحه جدیدی باز شود و در بخش VALUE DATA عدد موجود در آن را به 300 تغییر دهید و OK را بزنید.

4- پس از انجام تمامی این عملیت کامپیوتر را Restart کرده و پس از آن به نصب بازی بپردازید.

 

[ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:37 ] [ بردیا ]

 

بازی مدیریتی و استراتژیک ساکنان جزیره Island Tribe

 

island tribe بازی مدیریتی و استراتژیک ساکنان جزیره Island Tribe

Island Tribe یا همان ساکنان جزیره عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب با سبکی مدیریتی داشته که توسط شرکت نه چندان معروف Realore ساخته و منتشر شده است. جریان بازی در قبیله و جزیره ای دور افتاده با ساکنان بسیار مهربان و خوشرو در قالب بیش از 30 مرحله پر هیجان دنبال می شود که هر یک از آن ها جذابیت خا خود را دارند.

ساکنان این جزیره زندگی بی مخاطره ای را دنبال می کنند که ناگهان آتش فشانی پس از 3000 سال شروع به فعالیت کرده و جان افراد را به خطر می اندازد. شما میبایست به عنوان رهبر و سرگروه قبیله تان قبل از فوران آتش فشان خود را به سرزمین های جدید و قابل سکونت رسانده و در آن جا زندگی جدید با وسایل و تجهیزات جدید تری را شروع کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 65.78 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بدون مشکل بازی پوشه آن را از حالت فشرده خارج کرده و سپس فایل

 

[ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:34 ] [ بردیا ]

 

دانلود بازی فوق العاده محبوب و اکشن IGI 1: I’m Going In

 

IGI 1 دانلود بازی فوق العاده محبوب و اکشن IGI 1: Im Going In

مجموعه بازی های IGI ( آی جی آی ) یا همان حمله به اردوگاه , یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک اکشن سال ها پیش توسط شرکت Innerloop Studios ساخته شده است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه اول و پر طرفدار این بازی بسیار مهیج را برای شما عزیزان به صورت رایگان در نظر گرفته ایم. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به متنوع بودن سلاح ها , گرافیک نسبتا خوب نسبت به حجم بازی , داشتن ده ها مرحله جذاب و… اشاره کرد. لازم به ذکر است در این نسخه از بازی مشکلاتی که با کارت های گرافیکی نسل جدید ( Nvidia Geforce ) بوده , برطرف شده و شما می توانید به آسانی بازی را اجرا کنید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 131.70 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود با لینک غیر مستقیم

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:34 ] [ بردیا ]

 

نسخه جدیدی از بازی استراتژیک شوگان Total War Battles SHOGUN

 

shogun total war battles نسخه جدیدی از بازی استراتژیک شوگان Total War Battles SHOGUN

نسخه قبلی ( دوم ) , گرافیکی و پر حجم Shogun چند ماه پیش عرضه شد که با استقبال بسیاری خوبی که از آن شد شرکت SEGA بر این شد تا نسخه ای جدید البته با حجمی بسیار کمتر از آن و با گرافیکی مناسب به دوستداران این بازی هدیه کند. هر چند نسخه Total War Battles 2012 گرافیک نه چندان خوبی نسبت به SHOGUN 2 ندارد ولی به سبکی جذاب و مهیج طراحی شده و با مراحل بسیار متنوع و فوق العاده جذابی که دارد دست کمی از نسخه دوم ندارد ! این بازی استراتژیکی بسیار جذاب , قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل ویستا و 7 بوده و میتوانید سرگرمی خوبی برایتان باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 300.38 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:33 ] [ بردیا ]

 

بازی مهیج و اکشن مبارزات خیابانی Street Fighter Alpha 2

 

Street Fighter Alpha 2 بازی مهیج و اکشن مبارزات خیابانی Street Fighter Alpha 2

سری بازی های Street Fighter یا همان مسابقات خیابانی , یکی از جذاب ترین و قدیمی ترین بازی هایی است که در سبک اکشن و دو بعدی ساخته شده و هم چنان نسخه های جدید ترین از آن ساخته و منتشر می شود. Alpha 2 نسخه ای نسبتا قدیمی ولی پر هیجان از این بازی بوده که توسط شرکت CAPCOM طراحی شده است. این بازی سبکی شبیه به بازی معروف Tekken داشته و با کاراکتر های متنوع و پر قدرتی که داشته می تواند مبارزه ای بسیار پر تنش به وجود آورد. هم چنین Street Fighter Alpha 2 دارای حجم و گرافیک بسیار مناسبی بوده و بسیار سرگرم کننده می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 24.07 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:24 ] [ بردیا ]

 

نسخه جدید بازی بسیار محبوب و اعتیاد آور Plants VS Zombies 1.2.0.1073

 

Plants vs zombies 1.2 نسخه جدید بازی بسیار محبوب و اعتیاد آور Plants VS Zombies 1.2.0.1073

Plants VS Zombies یا همان گیاهان علیه بیگانگان یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی هاییست که پس عرضه اولین نسخه آن با استقبال بیش از حدی روبرو شد که این در نوع خود در میان بازی هایی با حجم کم , بی نظیر است. در این بازی جذاب زامبی ها به خانه شما هجوم می آورند و شما بایستی با کاشت گل و گیاه مانع ورود آن ها به داخل شوید و آن ها را نابود سازید. نسخه ای جدید از این بازی ( 1.2.0.1073 ) آماده دریافت برای شما عزیزان بوده که در این نسخه مشکلات و باگ های بازی رفع شده و امکانات جدید تری به آن افزوده شده که همه آن ها موجب شده اند تا جذابیت بازی دوچندان شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 35.11 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:22 ] [ بردیا ]

 

3 نسخه اول بازی محبوب شورش در شهر سگا Streets of Rages



streets of rage collection 3 نسخه اول بازی محبوب شورش در شهر سگا Streets of Rages

همان گونه که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید , سری بازی های Streets of Rage یا همان شورش در شهر یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین بازی هایی بود که در کنسول سگا به نوعی همه را شیفته ی خود کرده بود. در این بازی قادرید با استفاده از نفراتی که بر می گزینید با دشمنان هر یک از مراحل نبرد کرده و تمامی آن ها را نابود سازید.

سلاح اصلی بسیاری از قهرمانان این بازی روز بازوی آن ها بوده ولی در طی برخی مراحل می توانید از دسته ی بیسبال یا چاقو نیز استفاده کنید. این پکیج بسیار کم حجم دارای 3 نسخه اولیه بازی خارق العاده Streets of Rage بوده که می توانید آن را به صورت رایگان و بدون نیاز به هیچ مبدلی از این سایت دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 4.37 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:20 ] [ بردیا ]

 

ورزش پینگ پنگ در بازی Table Tennis Pro

 

Table Tennis Pro ورزش پینگ پنگ در بازی Table Tennis Pro

ورزش پینگ پنگ یکی از جالب ترین و در عین حال جذاب ترین ورزش هایی است که علاوه بر مسابقات قهرمانی در بسیاری از موارد به عنوان یکی از ورزش های تفریحی هم میان افراد خانواده رواج دارد ؛ این ورزش سالم که با دو راکت و یک توپ کوچک و یک میز انجام می پذیرد قوانینی خاص دارد ؛ این قوانین تا حدود زیادی شبیه به قانون بازی تنیس است و به همین دلیل پینگ پنگ را تنیس روی میز هم می نامند. اما هدف ما از این چند سطر مقدمه ارائه و معرفی بازی نسبتا ساده ای است که همین ورزش پینگ پنگ را شبیه سازی کرده است ؛ این بازی اولین خصوصیت خود را در کم حجم بودنش می بیند که حجم آن کمتر از 10 مگابایت است.
Table Tennis Pro نام این بازی جذاب است که تنها با ماوس هم قابل اجرا و انجام خواهد بود . انجام بازی به صورت تک نفره یا دو نفره به همراه گرافیک نسبتا مناسب و وجود مکان های مختلف با طرح ها و رنگ های مختلف سه خصوصیتی هستند که در اولین نگاه به چشم می خورند. محیط سه بعدی بازی هم در کنار صداها و موزیک هایی که در Table Tennis Pro گنجانده شده به افزایش کیفیت بازی کمک زیادی می کند. کمی دقت و سرعت عمل لازم است تا بتوان حریفان را شکست داد ، حرکت سریع ماوس و زدن دکمه مورد نظر برای ضربه زدن به توپ نقش مهمی در موفقیت دارد ، حتی میزان قدرت ضربه هم مهم است چراکه اگر کمی قدرت ضربه زیاد باشه توپ از میز فاصله گرفته و امتیاز به حریف داده می شود. نکته های بسیاری در بازی Table Tennis Pro نهفته است که تنها با دریافت و نصب و شروع بازی می توان به آن ها پی برد ، پس پیشنهاد می کنیم این بازی مفرح را دانلود نموده و از انجام آن لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی بازی Table Tennis Pro :
- گرافیک مناسب بازی
- انجام بازی تنها با ماوس
- وجود گزینه های مختلف برای بخش های مختلف بازی
- حجم بسیار پائین
- صداها و موزیک های هماهنگ با بازی
- نصب سریع و آسان
- وجود چند مکان برای انجام بازی
- پیروی از تمامی قوانین ورزش پینگ پنگ
- محیط سه بعدی بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و …

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 6.43 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:0 ] [ بردیا ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By dj4get.blogfa.com :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید رپ دانلود کنید شارژ شید :دی
موضوعات وب
آرشيو مطالب
لوگوي سازنده ي
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 5215
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


Alternative content